Hoe bestellen?

Welke bestandsformaten zijn geschikt?
Budget-Copy aanvaardt enkel PDF-bestanden voor (tekst)documenten.
Dit omdat office-documenten (Word, Excel, ..) niet op elke computer
op dezelfde manier worden geopend, wat tot vervelende situaties kan leiden.

Is jouw bestand te groot om het door te mailen?
Surf naar www.wetransfer.com en stuur het bestand (tot 2 GB) via
de gratis online software naar wouter@budget-copy.be

Voor foto’s of andere (beeld)opdrachten zijn jpg, gif of tiff zeker welkom.
Twijfel over jouw bestand? Mail ons gerust via wouter@budget-copy.be

Hoe je bestelling plaatsen?

  • Mail je bestand door naar wouter@budget-copy.be
    (max. 15mb als bijlage)
  • Omschrijf voldoende wat er precies moet gebeuren.
    (soort papier, recto of recto/verso, kleur of zwart-wit, aantal kopie├źn, …)
  • Vergeet zeker niet je postadres te vermelden.

Hoe wordt je bestelling verwerkt?

  • Van zodra we je bestelling goed hebben ontvangen, starten we de productie.
  • Je ontvangt per email de bevestiging van je bestelling, samen met de digitale factuur.
  • Een opdracht wordt standaard verwerkt binnen de 2 werkdagen na ontvangst van de opdracht.
  • Eens de opdracht klaar is, wordt deze opgestuurd naar de post.
  • De post brengt het pakket 1 werkdag later tot bij jou.

Verzendkosten

  • Bestellingen worden steeds zorgvuldig verpakt, in een envelop of een postpakket.
  • Bestellingen tot 350gr: 3,25 euro
  • Bestellingen tot 2kg: 6,95 euro
  • Bestellingen boven de 2 kg: 7,95 euro
  • bij bestellingen boven de 75 euro is de verzending gratis!